Elég biztos startott vett az új vas, lássuk az adatokat:
- 1.000.000 eladva: június 21, vasárnapig, 3nap alatt. Az első generációs telefonnak 74 nap kellett, hogy elérje a bűvös egymilliót.
- Márkahűség: a vásárlók 56%-a korábbi modellről váltott a 3GS-re.
- 16GB a nyerő: 67%-uk a kisebbik vasat választotta (ami azért így is nagyobb, mint a legtöbb telefon maximális bővíthetősége)
- Üzleti felhasználók: a vásárlók 12%-a BlackBerry-jét cserélte le, ez mutatja, hogy lassan de biztosan az almafon beszivárog az üzleti szférába is.
Ehhez társul még az a több, mint 6millió letöltés, amit az OS 3.0 produkált az első 5 napban. Impresszív számok, maga Steve Jobs azt nyilatkozta: "az iPhone lendülete nagyobb, mint valaha". És úgy tűnik igaza is van.